Ofte stilte spørsmål om medlemskap og Min idrett

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål. 

Alle henvendelser vedr. brukerstøtte og support på Min idrett kan sendes til:
NIF IT Support
E-post: support@idrettsforbundet.no
Telefon: 21029090
Man-tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-15:30

Har du glemt passord kan du tilbakestille det her.

Ofte stilte spørsmål om medlemskap

Disse ligger under oversikten og "Se min kompetanse" i Min idrett. 

Dersom det ikke ligger noe der så har det mest sannsynlig gått ut på dato. Da må du sende skjema for fornyelse til medlemsservice på e-post melwin@nlf.no. Du finner info om fornyelse her eller hos på de ulike seksjonssidene.

Hvis du vil gjøre endringer i ditt medlemskap kan du gjøre det i Min idrett. Eksempelvis dersom du er medlem i flere klubber men ønsker å melde deg ut av en av klubbene, så gjør du det selv i Min idrett. Deretter vil fakturaen din bli kreditert, og du vil motta en ny. 

NB: du kan IKKE endre beløpet på fakturaen, og den kan ikke delbetales.

For andre spørsmål om kontingentsatser og din faktura, kontakt medlemsservice på epost melwin@nlf.no.

Alt dette gjør du selv i Min idrett. Hvis du endrer klubb vil du motta ny faktura fra oss i løpet av kort tid, normalt ved slutten av første arbeidsdag etter endring.
IKKE BETAL den opprinnelige fakturaen dersom du har gjort endringer i dine medlemskap.
Det er ikke mulig å delbetale faktura.

Hvis du ikke har mottatt medlemsblad kan dette skyldes at det er sendt til feil adresse. Sjekk alltid i Min idrett om du er registrert med korrekt adresse og postnummer. For å etterlyse bladet må du sende e-post til medlemsservice på melwin@nlf.no. Husk å si hvilket blad det gjelder, og oppgi fullt navn og adresse slik at vi kan ettersende blad.

NB: Dersom du har meldt deg inn sent på året, eller betalt kontingentfaktura sent på året ettersendes ikke tidligere utgitte blader. For å være sikker på at du ikke går glipp av utgivelser må du betale årets kontingent og bladavgift ved forfall den 31. januar. 

Kontakt medlemsservice: melwin@nlf.no

Tøm nettleserlogg og fjern evt cookies/autofill

NLF og NIF lagrer ikke ditt personnummer. Min idrett sender kryptert forespørsel til det norske folkeregisteret når du logger på Min idrett første gang, for å verifisere at du eksisterer. Dette er for å forhindre juks med medlemstall. 

Hvis du ikke ønsker å være medlem, gå til Min Idrett og meld deg ut av den/de klubber du ikke vil være medlem av. Dersom du har betalt fakturaen, blir du værende medlem ut året (betalt kontingent refunderes ikke ved utmelding). Dersom du ikke har betalt må du gi oss beskjed på e-postadresse melwin@nlf.no, slik at vi kan slette faktura ellers vil du motta purringer.