Ofte stilte spørsmål - Klubbadmin

Alle henvendelser vedr. brukerstøtte og support på Klubbadmin kan sendes til:
NIF IT Support
E-post: support@idrettsforbundet.no
Telefon: 21029090
Man-tor: 08:00-19:00
Fre: 08:00-15:30

Har du glemt passord kan du tilbakestille det her.

Disse finner du i Klubbadmin->Organisasjon-> Styre og verv. De som tidligere hadde klubbarkivar-tilgang har nå fått tilgang "Medlemsansvarlig". Der kan man sende e-post til medlemmer, se hvem som har betalt osv. 

1. Be vedkommende gå til Min idrett. Under menyen "Medlemskap" finner du en lenke til "Finn ny klubb". Da kan man søke opp klubben og melde seg inn (det kalles "Søke om medlemskap"). 

2. Klubbens medlemsansvarlig (tidligere klubbarkivar) kan melde inn ved å logge på Klubbadmin->Medlem Beta->Medlemmer->Nytt medlem
    OBS! Be de som vil ble medlem lage en bruker i Min Idrett først, da unngår man doble oppføringer i systemet. Validerte brukere er merket med grønt når man legger til nytt medlem.

Betalt = alle kontingenter betalt
Ikke registrert = en eller flere kontingenter er ikke blitt fakturert
Til forfall = en eller flere kontingenter er fakturert, men har ikke forfalt til betaling
Forfalt = en eller flere kontingenter er fakturert og har forfalt til betaling
Purret = en eller flere kontingenter er fakturert, har forfalt til betaling og medlemmet har fått en purring

Klubbens medlemsansvarlige har tilgang til Klubbadmin - benytt samme brukernavn/passord som du benytter i Min idrett. Har du glemt passord kan du tilbakestille det her.

Hvis du trenger tilgang som medlemsansvarlig må du kontakte NLF medlemsservice.