Hei!
Under det nordiske mesterskapet i Acro på Starmoen sist helg begynte vi å diskuterer mulighetene for å arrangere et NM. Vi var stort sett enige om at vi ønsket et NM i klassen Basic. Altså med et program med manøvre med utelukkende positive G-krefter (Kan flys med A1 i sertifikatet). Dette for å gjøre konkuransen tilgjengelig for flest mulig.
Forslaget går på å arrangere dette i regi av NTHF på Oppdal 1. helgen i september. Da med flyving ifra fredag 2. september til og med søndag 4. september. Fredag blir da treningsdag og det blir konkuranse på lørdag med søndag som reservedag.
For å arrangere en slik konkuranse så er det en kabal som må legges med masse folk som bidrar. Begynte på ringerunden igår og har sålangt kun fått positive svar på alle forespørsler. Men etter halv fire igår lot jeg telefonen ligge. Så om noen føler de burde ha fått en telefon før denne informasjonen legges ut så beklager jeg det.
Oppdateringer vil komme fortløpende etterhvert. Pr. idag så har vi så mye på plass at vi med relativt stor trygghet kan si at det blir konkuranse. Programmet som skal flys vil bli offentliggjort så raskt det er klart. Påmeldinger kan gjøres pr. mail til undertegnede.
Har du lyst til å være med å fly, arrangere eller begge deler så send meg en mail, sms eller ring meg.
Mvh
Bernt Hustad Hembre
epost. hembre(krøllalfa)omegav.ntnu.no
mob. 92648923
Mer info vli bli lagt ut her
Mer info vli bli lagt ut her etterhvert: http://www.omegav.ntnu.no/~hembre/AcroNM2011/
Mvh
Bernt
Programmet er nå lagt ut. Det
Programmet er nå lagt ut. Det er også lagt ut noen tips om hvordan det kan flys.
Påmelding gjøres ved å sende meg en mai:l hembre@omegav.ntnu.no
Mvh
Bernt