NLF / Motorfly / Kundetilfredshetsmåling flyværtjenesten 2012
George Lundberg

Kundetilfredshetsmåling flyværtjenesten 2012

Flyværtjenesten met.no er veldig interessert i tilbakemelding på tjenestene de tilbyr oss privatflygere. Pilotene tilknyttet NLF oppfordres sterkt til å gjennomføre undersøkelsen nedenfor.

Svar på brukerundersøkelsen her

Flyværtjenesten met.no foretar annet hvert år en måling av kundetilfredshet, dvs om kunder synes at deres krav tilfredsstilles. Disse målingene brukes blant annet til å utarbeide statistikk for å kunne følge med på hvordan kundetilfredsheten utvikler seg for de ulike tjenestene, men også til å følge opp konkrete funn eller tilbakemeldinger.

Med utgangspunkt i dialogen på brukermøtene, henvender flyværtjenesten seg til NLF, SAS, Widerøe, Norwegian, Lufttransport og Air Lift.

Resultatene vil bli brukt til å utarbeide en rapport som inngår i kvalitetssystemet til flyværtjenesten, som igjen vil inngå som grunnlag i vårt forbedringsarbeid. Undersøkelsen er anonym.

Gjennomføring
Spørreundersøkelsen er nettbasert og nås ved å klikke på linken i denne artikkelen. Deretter er det bare å fylle inn skjemaet, som skal være selvforklarende. Den bør kunne besvares på 5-10 minutter. Det vil bli mulighet til å svare fram t.o.m. uka etter påske.

Link til brukerundersøkelsen: https://survey.enalyzer.com/?pid=qum4nm7r